Pandantive noi

Ce-am mai făcut săptămâna asta? Am încercat tehnici noi de lucru cu sârmă, am văzut câteva tutoriale pentru tehnici noi cu rezultate spectaculoase și... am încercat să mă abțin de la a consuma toată sârma din stoc în entuziasmul meu.

Prima imagine corespunde, de fapt, celui mai „proaspăt” pandantiv: o superbă agată în formă de bănuț, care trebuia să fie piesă centrală și să nu fie pusă în umbră de alte elemente. Am îmbrăcat-o în sârmă moale argintată.

Acesta este prima încercare de „rețea” din sârmă. Un bănuț simplu și plat de sidef, înconjurat de mici agate albastre, totul prins într-o țesătură de sârmă argintată.

Iar acesta este un pandantiv tot din rețea de sârmă argintată, care prinde un bănuț de onix, înconjurat de perle de cultură.

Toți bănuții au 20 mm diametru.

Comentarii