De-ale mării

Acum câțiva ani începeam să adun mărgele, scoici, sârme și alte lucruri indispensabile pentru realizarea bijuteriilor handmade. Atunci am găsit câteva scoici curățate, finisate, lăcuite, care s-au integrat, printre altele, în această pereche de cercei.



Între timp, am mai progresat atât în alegerea materialelor, cât și în tehnicile pe care le folosesc. Wire wrappingul a deschis o lume de creație complet nouă pentru mine, nu credeam să am răbdare vreodată să realizez piese atât de muncite. Iar plimbările pe plajă sau înotul și scufundările mi-au adus la îndemână materiale pline de frumusețe în starea lor brută.

Acum câteva luni am folosit o scoică mare și albă pentru un pandantiv din sârmă argintată. În ultimele zile am lucrat un altul, din sârmă de cupru. Ambele au perle de cultură integrate.


Comentarii